Deze vraag geeft het gemiddelde cijfer weer op de vraag: Welk cijfer geeft u aan uw huisartsenpraktijk?
Dit thema bestaat uit vragen over de toegankelijkheid van de praktijk. Zoals; Kreeg u binnen 2 minuten iemand aan de telefoon als u overdag de huisartsenpraktijk belde? Was het mogelijk om op korte termijn een afspraak te krijgen met uw huisarts? En heeft u veel moeite moeten doen om snel op het spreekuur terecht te kunnen? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bestaat uit vragen over de assistente van de praktijk. Zoals; Als u overdag met de huisartspraktijk belde, werd u dan goed geholpen? Beoordeelde de assistente goed dat u een afspraak nodig had met de arts? En had de assistente voldoende tijd voor u? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1 -4).
Dit thema bevat vragen met betrekking tot de benadering en aandacht van de huisarts. Zoals; Luisterde de huisarts aandachtig naar u? Nam uw huisarts u serieus? En behandelde uw huisarts u met respect? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bestaat uit vragen over de communicatie door de huisarts. Zoals; Gaf uw huisarts u begrijpelijke uitleg over de resultaten van het onderzoek? Vertelde uw huisarts wat u wilde weten over uw klacht of gezondheidsprobleem? En legde uw huisarts u dingen op een begrijpelijke manier uit? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bevat vragen met betrekking tot de vraag in hoeverre de geleverde zorg door de huisarts op maat was. Zoals; Bent u door de huisarts goed geïnformeerd over de behandelingsmogelijkheden? Kon u meebeslissen over de behandeling of hulp die u kreeg? En zorgde de behandeling van de huisarts ervoor dat de gezondheidsproblemen verminderden? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bevat vragen met betrekking tot ervaren deskundigheid en samenwerking tussen andere zorgverleners in de praktijk. Zoals; Legde(n) de andere zorgverlener(s) dingen op een begrijpelijke manier uit? Had u vertrouwen in de deskundigheid van de andere zorgverlener(s)? En had u er vertrouwen in dat de andere zorgverlener op tijd naar de huisarts zou verwijzen indien dit nodig zou zijn? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bevat vragen met betrekking tot de benadering en aandacht van de andere zorgverlener(s) in de praktijk. Zoals; Luisterde(n) de andere zorgverlener(s) aandachtig naar u? Nam(en) de andere zorgverlener(s) u serieus? En behandelde(n) de andere zorgverlener(s) u met respect? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).
Dit thema bevat vragen met betrekking tot de vraag in hoeverre de geleverde zorg door de andere zorgverlener(s) in de praktijk op maat was. Zoals; Gaf de andere zorgverlener u de ruimte om mee te beslissen over behandeling of hulp? Bood de zorgverlener u hulp aan bij het voorkómen van ziekten of het verbeteren van uw gezondheid? En maakte de zorgverlener u duidelijk waarom het belangrijk was om zijn of haar instructies/advies op te volgen? Dit thema wordt weergegeven op een 4 punt schaal (nooit, soms, meestal, altijd 1-4).