De algemene beoordeling geeft het gemiddelde cijfer weer op de vraag: Welk cijfer geeft u de zorg van uw zorgverlener?
De Net Promoter Score (NPS) is het aantal promoters minus het aantal criticasters. De schaalverdeling is van min 100 tot plus 100. Promoters beoordelen de praktijk met een 9 of een 10 op de vraag ''Hoe waarschijnlijk het is dat u deze praktijk zal aanbevelen bij vrienden/collega's?", en zijn zo tevreden dat ze de praktijk zouden aanraden bij familie of vrienden. Criticasters zijn de patiënten die ontevreden zijn en de praktijk met een 0 tot 6 beoordelen. Deze zullen de praktijk dus afraden. De groep passief-tevredenen (beoordeling tussen de 7 en 8), deze zijn neutraal en zullen de praktijk niet afraden of aanbevelen bij vrienden/familie.
Dit domein bestaat uit vragen over de communicatie met de patiënten. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de cliëntgerichtheid naar de patiënten. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de gezamenlijke besluitvorming over de behandeling. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de behandeling en het advies aan de patiënten. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de samenwerking tussen de zorgverleners. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de deskundigheid van de zorgverlener. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).
Dit domein bestaat uit vragen over de telefonische bereikbaarheid. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (1 = helemaal oneens, 2 = oneens, 3 = niet oneens/eens, 4 = eens, 5 = helemaal eens).