Qualiview
De resultaten van de praktijk worden pas getoond als de afgelopen 12 maanden minimaal 10 vragenlijst zijn ingevuld. Dit om de anonimiteit van de patiënten te waarborgen.
NPS score
De Net Promoter Score (NPS) is het aantal promoters minus het aantal criticasters. De schaalverdeling is van min 100 tot plus 100. Promoters beoordelen de praktijk met een 9 of een 10 op de vraag ''Hoe waarschijnlijk het is dat u deze praktijk zal aanbevelen bij vrienden/collega's?", en zijn zo tevreden dat ze de praktijk zouden aanraden bij familie of vrienden. Criticasters zijn de patiënten die ontevreden zijn en de praktijk met een 0 tot 6 beoordelen. Deze zullen de praktijk dus afraden. De groep passief-tevredenen (beoordeling tussen de 7 en 8), deze zijn neutraal en zullen de praktijk niet afraden of aanbevelen bij vrienden/familie.
Algemene beoordeling
De algemene beoordeling geeft het gemiddelde cijfer weer op de vraag: Welk cijfer geeft u uw dietist?
Contact
Dit domein bestaat uit vragen over de contact met de patiënten. Dit domein wordt weergegeven op een 5 punt schaal (Helemaal oneens, oneens niet oneens/niet eens, eens, helemaal mee eens 1-5).
Behandelplan
Dit domein bestaat uit vragen over het behandelplan. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (Helemaal oneens, oneens niet oneens/niet eens, eens, helemaal mee eens 1-5).
Praktijk
Dit domein bestaat uit vragen over de praktijk. Dit domein wordt weergegeven op een 5 puntsschaal (Helemaal oneens, oneens niet oneens/niet eens, eens, helemaal mee eens 1-5).